0

Lilla pärlan

 
 
 

Jadu, Wilman hon kan konsten att sura. Och vara arg. Baskat arg t.om. Man får slita sig i håret stundtals och skratta i nästa stund när hon kommer med ngn kloklighet. Hon är väldigt lillgammal och förklarar gärna saker länge och väl. Just nu vill hon verkligen inte ha tröjor på sig, alltså tjocktröjor (typ fleece eller liknande). För det är för varmt. Jag tycker ju att när tempen ligger på fina -20° så behöver man faktiskt ha flera lager på sig. Men det tycker inte min Pärla. För det är sticksigt (hallå, vi snackar alltså mjukaste gosigaste fleecematrialet???) Och så är utbrottet igång. Nej, jag vet att man ska släppa vissa duster, men just det här med rätt kläder kan vara svårt. Vad hon sätter på sig i övrigt har jag för länge sedan slutat lägga mej i. Men när det kommer till ytterkläder är jag jobbigast i hela världen. ;)

 

Annars börjar Wilman bli väldigt stor. Hon kan och vill så mycket och är allmänt kul att ha att göra med för det mesta. Våran finaste Pärla. ♥

 

 
 
 

Kommentera här: