2

Home a´la Lollo

 
 
 
 
För två veckor sen så var jag på Home a´la Lolloparty hemma hos Svägerska Emma. Martina och jag åkte ner tillsammans och handlade även tillsammans, det blev både théer, bakformar, ljuslyktor och div annat inhandlat. Jag fastnade för den här lyktan ovanför, men den fick inte följa med hem sist. Nu har Lollo ett party på torsdag hemma hos sig som jag skulle åkt på och hade då tänkt handla dom. Men tyvärr jobbar Jimmy sent och maken är i Norget så jag får snällt stanna hemma med mina skrotungar. Om inte någon vänlig själv vill låna fyra vildar en stund? ;)
 
Jag får helt enkelt lämna en beställning istället. Vad är väl en bal på slottet... typ. :)
 
Lollo håller på med en ny hemsida/blogg, så allt finns inte upplagt än, men kika in vettja, garanterar att ni hittar ngt ni gillar. Alldeles livsfarligt faktiskt. Gå in HÄR för att se hemsidan. Hon har bl.a två goda théer, Det Gröna och Det Svarta. Båda testdruckna och godkända. Och en egen kryddblandning som (om jag inte minns fel) heter Pricken över iet. Den ska provas härnäst.
 
Dom här fina griffelhjärtana ska nog få komma och bo hos mej också snart. Tänkte nog skirva barnens namn på och hänga på byrålådorna där dom förvarar sina mössor och vantar och sånt. :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Om jag inte skulle åka till Ullared just på torsdag så hade jag ställt upp och passat dina barn, är ju skyldig dig en, men tyvärr....
/Emma

2 Lollo :

skriven

<3

Kommentera här: