4

Cloetta



Inte mycket händer hemma den här veckan. Vi har bara koncentrerat oss på att bli friska. Ingen mer fick iallafall magsjukan tack och lov. Elias fick om det natten till torsdag tyvärr. Men natten som gick sov han hela natten och han äter och leker. :) Skönt det.

Igår kände vi oss fruktansvärt trötta på att bara sitta här hemma och uglla. Speciellt Anton och Wilma som fått vara hemma/inne trots att dom hela tiden varit friska. Så vi bestämde oss för att åka på lite äventyr. Tll Cloetta. :) Ungarna var eld och lågor och visst var det kul med en butik med bara godis. men sådär väldans imponerad blev jag inte. Det mesta tyckte jag hade samma priser som vilken affär som helst. Visst kexchokladen kunde du ju köpa billigt. Men att köpa andrasoteringsgodis för 60kr/kg är ju inte speciellt billigt. Då är det billigare att handla på Willys när dom kör 37.50kr/kg. :) Så det åker vi nog inte fler gånger.

Imorgon åker jag till Ullared och innan dess ska jag på bollek med Anton och så ska vi såklart fredgasmysa.

Trevlig helg på er!

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Jag vart ine heller helt impad om jag ska vara ärlig. Men själva resan är ju också en upplevelse :) Visst var chokladkartongerna inför jul billigare än i affären likaså jultomtarna av skum, men inte direkt något annat. Kul med lite ryck ibland!

2 Emma:

skriven

Sv: nä dom gillade inte jag heller!

Orginalet är bäst :) Brukar ju vara så!



Jo det kanske är sant, köpte en sån här dyrare ask där ner och gav bort, då var det i alla fall halv priset än butik. Men sen har man ju resan dit också sopa mässigt, om man ska se till det också. Visst är det ett nöje i sig men.

3 Lilian:

skriven

Mysig utflykt! Synd bara att det var så dyrt!? Vi åkte dit ett par gånger när jag var liten och då var det nog mer överkomliga priser än så.

Hoppas att ni får en mysig helg! Kan iofs inte tänka mig annat när ni har en massa kexchoklad hemma =)

Ha det så kul nere i Ullared och shoppa för fulla muggar! Tänk på att varuvagnen inte är full försen det rinner över ;) Kramar!

Ps. se till att köra försiktigt eller att den som kör er ner till Ullared kör försiktigt. Kram igen!

4 Johanna:

skriven

Känns dyrt när du säger det, nu är det fyra år sen jag var där men som jag minns så var det lite billigare då! Men precis som allt blir det dyrare! :/



Kommentera här: