1

Inför resan





Det är svårast att veta vad man ska ha för skor. Det är ju en stund kvar tills vi ska åka, och man vet ju inte än hur vädret kommer bli. Men man får ju kolla vädret dagen innan typ. :) Vi ska låna en resväska av pappa och Styvis. Dom har ngt stort skrälle där jag hoppas vi kan få ner alla saker. Jag hoppas på att det kommer finnas gym på både båt och hotell. Skulle kännas skönt att börja morgonen med lite gym! Det viktigaste är dock att kameran kommer med, har ju sett pappas foton från tidigare resor och vet att det kommer finnas massor jag vill fota! Som hytten, hotellet, gamla stan, julmarknaden, Stefan, pappa, Styvis och en massa annat! :)

Åhh vad jag längtar efter den här resan! Att få göra ngt på tu man hand. Hinna umgås en hel del med pappa och Styvis, äta god mat. Har precis slagit mej att jag kommer slippa laga mat i tre dygn. Vilken lyx. Gå på julmarknad. Kunna sitta uppe lite på kvällarna med en god drink, basta på hotellet. Dualmassagen, har aldrig fått en ordentlig massage i hela mitt liv! :) Champagnefrukostar. Överraskningen på hotellet.
Och att få en chans att längta efter mina skrotungar! ♥ 

Det kommer bli svårt för mej att toppa det här till nästa års bröllopsfirande. Svårt, men förhoppningsvis inte omöjligt. Dom ska tydligen öppna hotell nere i Ullared, kanske en natt där med tillhörade shopping. Det skulle nog Stefan uppskatta mycket! ;)

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Jag är så glad för din skulle att du la ner LCHF hahah ;) tänk vad tråkigt på sin semester o behöva gå runt o tänka på vad man äter o inte få göra som man vill. =)

O träning är ju inte fel o starta dagen med, men viktigast är ju att ni njuter o att inga måsten finns!! =)



Kommentera här: