2

Patentflaskor


På morgonkvisten kom världens migränanfall smygandes. Men efter att snabbt ha fått i mig två tabletter och tagit en dusch så kunde jag efter en stund somna ifrån det. Bara för att en tag senare vakna av att Elias vaknade och ville komma över till min säng. :)

Strax före lunch dök sen Josse med fyra barn upp och vi stratade upp en lite sen lunch. Det blev en moussaka då jag fick tag i gammal potatis igår. :) Resten av den hamnar i en potatisgratäng imorgonkväll när pappan kommer hem.

Mitt i alltihopa fick jag även en rödavinbärsleverans. Hela 3kg bär var det. :) Och efter maten så kokade jag iordning sursaften. Sen tog jag med mej Elias till IKEA för att köpa fler patentflaskor eftersom jag använt alla jag hade hemma. Det visade sig vara helt slut, så nu står jag här med tre liter saft utan ngt att hälla upp den på! :( Glömde helt bort att fråga när/om dom kommer in igen. Kanske måste hitta att köpa dem någon annanstans. Någon som vet vart man kan köpa????

Imorgon får vi besök av Therese med barn, mysmys, hon har ju fått en liten Kidh som ska gosas med såklart. Och så kan jag tänka mej att det blir ett eller annat kort taget. ;)

Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Ica kan ha..maxi, menar jag då! Har för mig jag sett där!

Men annars får du ragga tag i gamla cider flaskor o flaskor i övrigt, diska ur o återanvända. Så körde alltid far min o det möglade aldrig! :)

2 Johanna:

skriven

Sv; jo det här m sömn..skrev om det förut..jag klarar mig på 6-7 timmars sömn, så länge jag får sova dom oavbrutet.

Sen är kroppen pigg o det är en sån härlig känsla o då kan jag gå upp oavsett vad kl är.

- men ligger jag kvar o drar mig el till slut somnar om, då är jag trött hela dagen sen! ;)

Kommentera här: