1

Sjuklingälskling

Igår åkte jag och bror och alla barn till IKEA, där vi handlade Wilmas kök, sen lämnade jag bror med en kompis och åkte hem helt själv! Ensamheten varade dock inte så länge, fick hem en sjuk make, med värk i ena örat. :( Stackars liten krake! Inatt sprack det och började blöda så förhoppningsvis kanske det blir bättre nu när spänningen släpper. Han är också helt genomförkyld. precis som jag, så vila är nog inte så dumt!

Medan barnen var på dagis idag så åkte vi till Willys och handlade, sen hann vi även med en fika hos Fia och Liam innan vi åkte hemåt för att packa upp alla matvaror. Anton blev överlycklig när det var pappan som kom och hämtade honom på dagis, små saker som förgyller. :)

Nu ska jag strax bege mej till Odensbacken och barnmorskan för att kolla så allt är bra med Nelly och mej. Sen ska jag hem och bara bara ta det lugnt, har ont i fogarna och huvudet känns fullt i snor. Meningen var från början att vi skulle ha åkt till Jojo och grabbsen, men grabbsen har fått feber, så det blev att skjuta upp besöket lite.

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Usch...låter inge kul o blöda i örat o ha så ont!

Där är jag nog inte lika envis som Stefan, hade blitt så rädd så jag hade nog ringt på en gång..

-hur är det med honom idag?



Kommentera här: