3

Påbörjade fraser

Hittade denna på en blogg jag kikade in på, man ska ge lite fakta om sig själv utifrån dessa fraser;
Har alltid...
Påbörjade...
Fick aldrig...
Gillar inte...
Har läst...
Barndomsminne...

Så här lyder mina fraser;

Har alltid... med mig ett paket näsdukar, man vet aldrig när man behöver snyta en snorig näsa.

Påbörjade... korstygnstavlor har jag en hel hög liggandes, som troligtvis aldrig kommer bli klara.
  
 
Fick aldrig... chansen att se Nirvana spela, surt sa räven!
 

Gillar inte... blodpudding, bara tanken på vad det innehåller gör att jag inte ens kan tänka tanken att stoppa det i munnen!

Har läst... så mycket böcker i mitt liv att jag inte ens minns en hundradel av dom. Men jag gillar verkligen Stephen king och Tamara McKinley.

Barndomsminne... finns det gott om, många från Ägelsta dit vi flyttade när jag var fyra år. Bl.a den gången jag och grannen skulle hugga ved. Jag höll i klabben och han i yxan, gissa vem som har ett ärr på handen....

Kommentarer:

1 Fia:

skriven

Blodbudding som är så nyttigt ;D

Jag gillar det inte heller, men försöker lära mig äta det, men går inte ens att svälja så kommer nog aldrig lära mig det heller.

Gillar din åsikt om att " bara tanken att veta vad det innehåller gör mig spyfärdig"

vet du vad det är i korv te x ? Leverpastej ? osv osv. det är inga direkt smaskiga saker direkt ;P.

Innehåller en hel del annat som inte står på förpackningen om man säger så.. urk egentligen för allt, för fyfasiken vad mycket skit mycket innehåller.

2 Fia:

skriven

Klart ni får komma och hälsa på de små varelserna. Du får komma själv när du vill, barnen får gärna vänta tills de är mera tama. Barn förstår inte riktigt det där att djuren är rädda ;), så de kan bli lite mycket för dem, men så fort de är tama. Träffa folk är riktigt bra träning för dem, vill inte ha rädda och farliga grisar, vill ha grisar som älskar alla människor, stora som små, så blir bra träning =)

3 jojo:

skriven

Ja, pronto pizza ja..när ska de bli av då?

;)

Kommentera här: