4

Biofilmer

När jag går på bio så vill jag helst av allt se en storslagen film med häftiga effekter som gör sig bra på gigantduk. Jag skulle aldrig gå och se en "vanlig sketen komedi" (kanske mest för att det inte är min genré överhuvudtaget), känns inte som att man får valuta för pengarna då. 3D behöver det absolut eller kanske helst inte vara. Vanlig 2D duger utmärkt för mej. :) Men som sagt jag vill att det ska vara maffigt! Sagan om ringen filmerna var t.ex väldigt kul att se på bio. Harry potter likaså.

Jag har sagt länge att jag skulle vilja se en skräckis på bio, verkar LÄSKIGT! :) Och nu kommer det en pasande i veckan. "The Rite" med Anthony Hopkins, om exorcism. Den vill jag väldigt gärna se! Har pratat med svärmor, och ska se om vi inte kan få med oss Martina med. Någon mer som vågar följa med? ;)



Verkar den inte LÄSKIG???

Typiskt nu bara för att lilla fina Nelly ska komma är att det kommer massor av filmer på bio som jag gärna skulle sett just på bio t.ex; I am number four, X-men, Thor, Captain America, Transformers och sen kommer ju Harry Potter i juli, men den ska jag bara se på bio. Så är det! ;) De andra kommer jag nog få nöja mej med att se hemma på lilla tvn. Suck. ;)

           

Kommentarer:

1 Fia:

skriven

Jag tror den kan vara riktigt bra, Nästan alla filmer med Anthony Hopkins är bra tycker jag =)

Jag är sådan person som aldrig blir rädd av en enda skräckis, inte lyckats tittat på någon som är riktigt läskig än, jag älskar skräckisar, men skulle vilja bli ordentligt skrämd någon gång =).

Jag har tittat på en skräckis på bio en gång och aldrig mera, då tyvärr var det en hel del småtjejer som skrek högan sky så fort det var det minsta lilla och gapade och gjorde alla möjliga ljud ifrån sig vilket förstörde filmen. Hoppas ni kommer ha mera tur !!! =)



Längtar verkligen till Transformers och X- men, jag är helt salig i de filmerna =)

2 Jojo:

skriven

När jag går på bio vill jag bara vara nöjd med vad jag såg när jag går därifrån.genre spelar ingen roll alls! :)



Men vi är tvärtom, jag gillar komedier o tycker skräck är sketet

Haha ;)

Man sitter där helt spänd, rädd o full av förväntningar!! Vad ska hända!? Hur ska det sluta!?

O sen faller filmen platt som en pannkaka! 95% av ggr

Nää jag håller mig till skratt, det förlänger livet!!

:))))

3 sofia:

skriven

Jag kan ha nelly!

4 blivande 20-åringen i berg ;):

skriven

smörgåstårta fredag 19.00 :):)

Kommentera här: