2

Nu så!

Igår spenderade vi dagen ute hos svärisarna, i fredags åkte vi hem till pappa och Styvis och våldgästade där. Idag fick vi besök av Emma och Rikard med Sonja och Einar. Vi hade lovat att bjuda på kvällsmat och tack vare Fredrik och Jojo så kunde vi bjussa på en riktig kalasmiddag. Maken grillade kyckling som jag gjorde lite bakt potatis till och så delade vi med oss av trettio smaskiga Vätternkräftor. Smakade ljuvligt. Jojo kan det här med att koka kräftor minsann!

Imorn är det äntligen dags. Imorgon flyttar vi pick och pack till huset. Ska bli så skönt att få det klart! :) Vi har faktiskt packat en del idag och det som inte är packat flyttas bit för bit imorgon. Såsom köket. Jag har med mej Martina, två backar i taget och rakt upp i nya skåpen. Känns skönt att slippa slå in i papper och börja med att diska allt. Stefan får till en början bärhjälp av Rikard och sen kommer förstärkning i form av Marcus, Ante och Jimmy. Så mycket som möjligt ska fixas innan vi hämtar hem ungarna från Annika som ställer upp med barnpassning. Sen misstänker jag att det blir att fortsätta med flyttning på tisdagen och så blir det städ onsdag och torsdag. Och på fredag ska vi lämna nycklarna till Jojo och Fredrik så dom kan påbörja sin flytt.

På återseende!

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Skönt att ni är ett gäng! =)

O bra att ni började packa en del hahah ;)

Är ju helt otroligt skönt att det är så nära ni ska flytta, det underlättar ju förbannat mycket!!



Lycka till imorn!



2 Lilian:

skriven

Skönt att det snart är dags för er att byta bo! Hoppas att allt kommer flyta på bra för er.



Gissa om jag blev glad för din fina kommentar till mig om att jag borde börja jobba på folkasbo igen när jag kommer hem så att jag kan ta hand om dina härliga barn! Lova att hälsa till dom från mig, lite i smyg innan dom somnar ikväll <3

Kommentera här: