0

Jag överlevde!

Och inte nog med det, jag har fått blodad tand.  Nu vet jag ungefär hur jag ska lägga upp det för att det ska fungera. Mina barn skötte sig väldans bra faktiskt. Klart man fick säga till ibland, när det blev väl busigt med kundvagnarna. Men annars gick det super. Elias och Nelly hade jag i min vagn och Anton och Wilma fick köra varsin egen liten vagn. Elias hade hand om Scannern, vilket han skötte strålande, efter en stund började han busa med mej och gömma den under sin filt. :) Nelly hon sov genom hela shoppingrundan.

Vi började shoppingen på JYSK. Där ställde jag bilen precis utanför entrén i skuggan ( med ett fönster öppet) och hoppade kvickt in själv, efetrsom både Elias och Nelly sov. Jag skulle bara handla två rullgardiner. Hade ju sån tur att Jojo kvällen innan såg att jag skulle shoppa och hade sett att dom reade likadan på Jysk. Så det blev 250kr där istället för 400kr på IKEA. :) Tack Jojo för det! Dom sitter nu uppe i rummen och det blev hur bra som helst!

Sen studsade vi vidare till Willysparkeringen, fick ut alla fyra barn, Anton och Wilma gick snällt brevid och höll i vagnen, vi diskuterade att vi skulle handla skor till Elias, dom andra hade redan fått. Och det godtogs, även om vi såklart tittade på en massa fina skor. :) Hittade iallafall två par till Elias, ett par foppisar och ett par ordentliga sandaler.

  

Sen avslutade vi rundan på Willys som sagt. Vi provsmakade drickyoghurt och pasta med fetaost och basilika. Och så fick mina skrotungar beröm av en farmor för hur bra dom skötte sig. :) *Mamman myste*

Kommentera här: