3

Hur ska det gå?



Imorgon blir det en tripp till IKEA, WILLYS och Skopunkten. Med alla barnen! Bara jag, helt solo och allena. Tror ni jag överlever? ;) Det tror jag, men jag komer säkert vara genomsvett och lagom upprörd innan vi är klara!. Skönt att vi ska hem till Norbergs sen så jag har ngt att se fram emot.

Största anledningen till att vi åker är att vi ska handla mörkläggningsgardiner till ungarnas rum, dom börjar få svårt att komma till ro på kvällarna, hoppas på att det kan avhjälpas om dom får mörkt ordentligt. Och så behöver Elias sandaler och foppisar. Och kylen och frysen skriker efter mat! :) Så alltså har jag inget direkt val. Fast vet ni, det känns helt ok och nästan lite kul, lite som en utmaning, första gången på Marieberg med alla fyra barn.

Återkommer med rapport, om jag överlever...

Kommentarer:

1 sofia:

skriven

Då kanske vi ses där, ska också dit en sväng! Men jag får ju inte lika stor utmaning när jag bara har en:) kram

2 Therese:

skriven

Det passar jättebra att du kommer på Onsdag.. Åhh massa kläder. rena rama Julafton :D Vilken tid tror du att du är här? Sa nämligen till Mvc 9.15 men det går förmodligen väldigt snabbt och ligger ju vägg i vägg med där vi bor :D

3 Lollo:

skriven

Hur gick det? Överlevde Du? :)

Kommentera här: