3

Jag vet..

..den är redan ganska stor. Tro mej, jag vet. :) Men vad gör det. Så länge Lillprutt frodas och mår bra, så får magen bli hur stor den vill (nästan). Har gått upp ca 5kg än så länge. Kommer nog bli ett par kilo till misstänker jag. ;) Har ju stannat på ca 18kilo de tidigare graviditeterna. Så jag vet vad jag har att vänta.



Vi mår bra, foglossningen lyser med sin frånvaro (tack och lov), bara lite lite känning ibland. Hon sparkas och lever rövare en hel del. På kvällarna lägger Stefan handen på magen och försöker känna, men än så länge är det svårt. Skulle tro att det dröjer en vecka till ungefär innan han känner ngt.

Började med järntabletter i veckan, ska ta en varannan var tredje dag. Jag vet ju med mig att jag har lite svårt att komma ihåg, så ni får gärna påminna! ;)

Kommentarer:

1 Vilddjuren:

skriven

Redan gått 20v? Vad fort tiden går. Vad mysigt att Stefan försöker känna bebisen i magen ^^ Jimmy gjorde det aldrig. Han hade inte tålamodet att ha handen på magen mer än några sekunder :p



Vad skönt att bara behöva ta järntabletter varannan till var tredje dag. Jag var tvungen att ta VARJE dag. Det gjorde sitt för magen kan man lugnt säga s

2 Linnea:

skriven

Vilken mys-mage! Jättefin! Kul att få se den :)

3 mikaela:

skriven

Åh vad du är vacker min finfina Sofia! Massor av kärlek <3

Kommentera här: