0

Rågrussinbullar!


Fick ett mess imorse som löd som följer; "Bjuder på frukost med nybakat bröd i Ilvanbo om det passar???" Kan man tacka nej till det? Skulle inte tro det. Och det var så gott, fick även jordgubbskräm, apelsinjuice och en kopp the. Så smaskigt så. Önskar bara att jag fått med mej en påse hem med! :)

Nu är jag i full gång med att tvätta upp alla fynden från Lindex i veckan. Plus all annan tvätt som blir hela tiden. Tråkigt som skrutt men väldigt skönt när det sen blir tomt i tvättkorgen. :) Enda molnet på min himmel just nu är ryggen. Ngt med tvättningen gör att jag får värk ända från nacken och ner i svanskotan. Bävar för vad det ska bli av det när det gör så ont redan nu! Men jag antar att det bara är att försöka hålla igång så man inte sackar ihop totalt.

I eftermiddag kommer svägerska Emma med Cornelia ner, ska äta kvällsmat ihop när gubbarna kommer framåt kvällen, tänkte göra helstekt fläskfilé med rostade rotsaker. Det ni! Mums. Sallad med förstås annars är det bara halvdant. Enligt mej iaf! Dom andra bryr sig nog inte så mkt. :)

Kanske skulle ta sig ner och hämta min Antonen. Undra om han sovit? Hoppas inte,men han har vart vaken i omgångar i natt och hostat så in i hoppsan, så han kan nog vara trött. Nu kör vi på med hostmedicin ett tag och ser om det ger sig annars får det bli ett BVCbesök.

Kram

Kommentera här: