0

Anjovisjärpar

Har precis avslutat arbetet i köket efter lunchen. Vi åt anjovisjärpar med gräddstuvad purjo och kokt potatis. Mkt gott om jag får säga det själv. Som godis nästan faktiskt. :) Allt tog slut. inte för att jag gjorde några jättemängder men iaf! Det mesta Wilma hade på tallriken hamnade dock på golvet. Men en del fick hon i sig. Verkade inte som att hon var lika förtjust i järparna dock som vi andra.

Idag fyller pappa T år. Grattis. Glömde helt bort det första gången jag talade med honom i telefonen. Oppps. Kom på det när jag satt hemma i deras kök och drack Portello och läste tidningen medan jag väntade på att kattskrället Goffey skulle bhaga visa sig. Då iallafall stod det "grattis alla Marior" i tidningen. Och då ringde det en klocka. :) Fast i ärlighetens namn så fyller han juh faktiskt den 29/2, så egentligen hade jag inte missat det! :) Han är med andra ord inte äldre än 13år. Vilket märks ibland! ;)

Händer inte så mkt idag, våra barn hostar på och snoret forsar ordentligt. mest på Anton än så länge dock.
Stefan tänkte sig ut och jaga en stund på eftermiddagen, när han kommer hem ska jag nog smyga ner till min pappa en stund.

Kram

Kommentera här: