0

Att det ska vara så svårt!

 
Jag vill så gärna fortsätta med bloggen, och såhär en vecka in i vabbande och egensjukdom så föds tanken om att jag borde kunna få till det igen. Det är ju så himla kul att gå tillbaka och se vad man gjort, hur barnen växer och bara allmänt hur tiden går. ;)
 
Just för tillfället är det alltså vab som gäller. Det började med Nelly och sen blev det Elias tur, en riktigt trälig förkylning har vi dragit på oss och för min del slutade det med en bihåleinflammation. Trist, men det finns värre saker, såsom löss, magsjuka, springmask etc. Så det är bara att bita ihop och fortsätta snyta sig. Elias och jag kom att diskutera snor igår, vad det egentligen är. Jag valde den här förklaringen; Snoret är helt enkelt klet där bakterierna sitter fast. Och det är gubbarna i kroppen som skjuter ut snoret i näsan för att bli av med baskeluskerna. Och vi måste hjälpa till genom att snyta oss. Han köpte det med hull och hår och fräser som aldrig förr! Mission complete... Kraken är mest upprör över att missa skolan.♥ Pratade med Stefan för en stund sen, han har ont i halsen och låter lite allmänt dålig. Återstår att se om han orkar med dagen... Ikväll är det föräldramöte, misstänker att det blir bara jag som åker.
 
Ok, så misstänker att det blir ett par snabba inlägg om smått och gott för att försöka komma ikapp lite. Håll tillgodo!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: