1

59snabba frågor.

Hittade denna hos Fia, var tvungen att härmas lite. :)

1. Hur gammal är du om fem år? 33år
2. Vem var den sista du träffade? Jimmy och Elias
3. Hur lång är du? 165cm
4. Vilken är den senaste film du sett?  22bullets
5. Vem ringde du senast? Stefan, för att tala om att jag var på väg hem från jobbet.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? oreb791 ja, till bemanningscentrum.
7. Vad är dagens planer? En sväng till Marieberg och sen kalas.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? I september förra året.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå-Grå
12. När vaknade du idag? 08.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem
15. Vilken plats föredrar du minst? Folksamlingar
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett nytt hus med ett spännande jobb tillsammans världens finaste man och barn.
17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar, ormar och sprutor.
18. Vem fick dig att skratta senast? En jobbarkompis igårkväll.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, här gäller cdskivor, vinyl får man lyssna på hos pappa.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Endast trosor.
22. Hur många kuddar har du i sängen? En.
23. Hur många landskap har du bott i? Två, Närke och Bohuslän
24. Har du någon gång spytt på fyllan?  Ja, det har väl hänt...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota
26. Är du social? Ja!! :)
27. Vilken är din favoritglass? Har ingen direkt, är inget jättefan av glass. Så kallt! ;) Men om jag köper något, så blir det nog mest vanilj.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av lån och spara undan en del och så skulle det nog bli en resa.
29. Tycker du om kinamat? Ja, det är helt ok.
30. Tycker du om kaffe? Nej, kommer nog aldig lära mej dricka skiten.
31. Vad dricker du till frukost? Thé, juice, proviva, mjölk eller choklad.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej, snurrar som en karusell i sängen på nätterna. :)
33. Kan du spela poker? Ja, men tycker att det är jättetrist! Föredrar Canasta eller Mulle.
34. Tycker du om att mysa? Såklart!
35. Är du en beroendemänniska?
 Ja, det är jag nog, blir beroende av olika maträtter eller rutiner, har kommit dom sista åren... 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja, två stycken till och med. :)
37. Vill du ha barn? Hmm.... Ja! och många!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, lite tyska och lite franska med betoning på LITE!
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Att bada i; pool att vara vid; havet.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mat och hemmet
42. Äger du dyra smycken? Nej, inget för mej, det dyraste jag har är mina ringar, men dom var ganska billiga i sammanhanget.
43. Har du någon gång testat narkotika? Ja.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En apelsin, ska snart äta frukost.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt, finns många väldigt roliga människor runt mej.... Hmm. Nej jag vet inte.
46. Välj ett ärr på din kropp? Har ett stort ärr på höger handrygg efter en yxa, jag och grannen skulle hjälpa pappa och hugga ved, han höll i yxan och jag i vedklabben...
47. Vad har du för ringsignal? Halleluja med Rufus Wainright
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en kofta.
49. Flirtar du mycket? Ständigt, med maken.... ♥
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I köket. När jag precis klippt mej.
51. Kan du byta olja på bilen? Givetvis!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nää då, helt otroligt om du frågar min pappa. ;)
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med JD Robb, Mord med guldkant.
54. Läser du dagstidningen? Nej, lyssnar på radion istället.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Nej, bara sjunger!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lista på vad som ska handlas idag.
59. När var du i kyrkan senast? Måste ha varit Liams dop förra året i mars

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Älskar sånt här..tycker det är så kul o se vad folk svarar o så får man veta lite mer om dig =)

Är det ok om jag snor över frågotna till min blogg. ;)

tack ;0D

Kommentera här: