1

Grattis svågern!

Idag kom vi äntligen ivög för att fira Ante som fyllde förra veckan. Vi skulle egentligen ha uppvaktat honom på Påskafton, men eftersom det var sjukt här hemma då så fick vi ju ställa in det. Men idag var det då äntligen dags. Vi fick först en massa gott fika när vi kom dit på eftermiddagen. Det var både kakor och bullar och en smarrig tårta. Sen busades det och lektes och slogs om vartannat.

Sen så satte värdparet på Nintendo Wiie(?). Och till min stora lycka tog Fia fram Super Mario Bros, man kan väl säga att jag blev fast direkt! ;) Så himla kul. Otäckt beroendeframkallande. Efter att ha spelat tills tummen var alldeles öm gav jag upp och slet mej från tvn, lagom till det var dags att fixa iordning med kvällsmaten.

Vi fick grillad kyckling och fläskfilé med klyftpotatis, kalla såser och sallad. Och grillad ananans. Allt smakade fantastiskt gott! Och efter kvällsmaten fick barnen varsitt påskågg med lite godis och en liten present.

Tack så hemskt mycket för en väldans trevlig eftermiddag/kväll! ♥

Födelsedagsbarnet med sin present, ett biljett till Iron Maiden i juli. Vi är 8stycken som ska ner till Ullevi och se dom spela. :) Ojojoj vad kul vi ska ha! Både i bilen och på konserten!

Faster Fia och Nelly.



Tårtan smakade jättebra! Och jordgubbarna var jättesöta och goda. En blandning mellan spanska och belgiska tror jag det var om jag inte minns fel.

Nintendo Wiie

Högläsning med smågrabbsen.

Jag blev efter en stund dumpad. :)






Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Härligt att du fick spela super mario..det är ju så samma som när man var liten..Bara nyare o bättre, men nostalgin finns ju fortf. där =)

O bara WII inte med e på slutet ;p



Såg ut som ni hade en mysig valborg. =)

-saknar mitt wii...måste laga el köpa nytt..men det är det här m o komma till skott ;)

Kommentera här: