2

Systra mi.

Har ju förresten glömt att tala om att jag har systra mi här nu. :) Hämtade henne vid tåget igår och planerar att behålla henne tills på fredag. :) Hon var ganska trött när hon kom igår efter att bara ha sovit ca tre timmar på natten. Men vad gör väl det. Vi tog en tur till pappa och Styvis på kvällen, sen somnade hon på soffan medan jag och Stefan tittade på "Killers", en komedi med Ashton Kutcher och Katherine Hiegl. Mycket bra, den rekomenderas!




Idag har vi varit en sväng till Marieberg, skulle köpa födelsedagspresent åt kära maken som fyller på tisdag och så hade jag ett presentkort på Gina Tricot som skulle användas. Med oss hade vi vilddjuren Elias och Wil(d)ma. Dom for runt som yra troll bland kläder och annat kul. Då är det skönt att man är två. :) Jag hittade iallafall två tröjor och ett armband. Fia, samma armband och tröja som du har, hoppas det är ok. Tröjorna är dock i andra färger.





Så kul att ha dej här syster. ♥

Kommentarer:

1 lillasyster:

skriven

kul att vara här! <3

2 Sofia:

skriven

Helt Ok:) Själv köpte jag mig en till sån tröja, hitta en rosa i min storlek den här gången. Så himlans bra att det var halva priset på dom nu också:)

Kram

Kommentera här: