1

Hon frågade, och jag sa JA!

 
 
 
I slutet av sommaren/början av hösten så ska Mikaela skrida längs altargången för att säga ja till sin Filip. ♥ Hon frågade mej för ett tag sen om jag ville binda hennes bukett, vilket jag såklart sa ja till (med skräckblandad förtjusning, kommer fortfarande väl ihåg vilken ångest jag fick när jag skulle göra Rebeckas bukett, men också hur otroligt, glad och stolt jag blev när den var klar). Hon har en gansa klar bild om hur hon vill att buketten ska se ut, nu handlar det mest om nyanser och detaljer, men det kommer vi komma fram till i god tid (hoppas jag;))  Så ska Filip såklart ha en liten bröstblomma. Och dom tre tärnorna ska ha varsin liten enkel blomma med ngt till.
 
Bröllopet kommer stå i Skåne, jag har aldrig varit så långt ner i landet förut, så det ska bli riktigt kul! :) Det blir en hel helg, vi åker ner på fredagen och åker hem på söndagen. Barnvakt sökes med lykta, då det bara är jag och Stefan som ska gå på bröllopet, just saying! ;) En minisemester för mej och maken sådär i slutet av sommaren, känns helt ok. Med hotellövernattning och allt. ♥ med ett bröllop i fokus kan det ju inte bli annat än romantiskt!
 
Vet ni vad det mest fantastiska av allt är med det här? Jo, det är att jag har fått den stora äran att bli en av Mikaelas tärnor! Så himla roligt, läskigt, häftigt, nervpirrande och helt fantastiskt roligt! Jag är så himla glad över frågan och äran och ska göra mitt allra bästa för att hjälpa den skimrande bruden att få en helt fantastisk dag. Tillsammans med de två andra tärnorna kommer jag att spendera fredagskvällen, natten och förmiddagen med Mikaela för att hjälpa henne med det hon behöver hjälp med inför vigseln. Säkert blir det också ett och annat glas champagne. Och en massa skratt och kanske en och annan tår.
 
Tack Mikaela för visat förtroende både gällande tärneriet och binderiet! Jag hoppas du vet hur lyckligt lottad jag känner mej. Älskar dej.
 
 
 

Kommentarer:

1 emma.g :

skriven

Vilken ära :) Exakt när är det? Tänkte just på barnvakten :) om det passar oss att ta någon/några. ska bli kul att få se bilder på dom och er sen :) Grattis till Mikaela och Filip

Kommentera här: