2

Lillebror Oliver

Idag fick jag äntligen träffa Flippans lillebror, som fått namnet Oliver. :) Så fin, så liten, så fin. Kan säga att jag förbannade min jäkla hosta idag. Jag fick snällt hålla mej från att gosa och sniffa. Tog desto mer foton istället. ;) Men jag ska dit nästa vecka igen, för ett litet fotoprojekt. Då ska jag gosa massor. 
 
Nu när det blev en liten lillebror så fick jag också möjlighet att plöja igenom Flippans garderob efter fina plagg till Nellan. :) Mycket bra att det blev en lillebror minsann. ;) 
 
Jag fick också en kopp kaffe och hembakta bullar till. Gott gott, mamman och Oliver fick en mamma-barnbukett, med navelsträng och allt. :) 
 
 
 
Små fnasiga bebisfötter kan vara det finaste som finns. ♥
Mamman, pappan och lillebror, Flippan var på dagis idag. 

Kommentarer:

1 Emma. G:

skriven

Åh vilken sötis :) Fina kort! Grattis till familjen!

2 Lilian:

skriven

Oh vad söt! Välkommen till världen:)

Trevligt att sed idag på Emmas ljusparty! Kram!

Kommentera här: