3

Barnloppis



Hittade så mycket kul på Barnloppisen idag! :) Tror alla barnen vart rätt nöjda också. Jag köpte två Me&Iplagg till Anton, en grön munkjacka och en monstertröja, den har han haft i mindre strl och den var en riktig favorit. :) 10kr styck betalade jag. Helt ok. ;) Hittade även ett Sköldisset med body och byxor, även dessa 10kr styck. Det kommer ju en liten kusin i början av juni, som nog passar bra i detta tänkte jag. :)

Sen hittade jag några KÄRNANspel, lite böcker, en Fisher Pricegiraff till Nelly, docksaker till Wilma, en regnoverall till Nellyoch en Sylky med fullt liggläge för 150kr. Nu kan vi göra oss av med Emmaljungan! Skönt. Och storfavoriten här hemma blev Flexitracbanan med bilar. :) Den skulle såklart byggas ihop direkt. Med hjälp av stor som liten. ;)

Kommentarer:

1 Lilian i USA:

skriven

Jag blir alltid så irriterad när jag inser att barnkläder inte görs i vuxenstorlek. Skulle vilja ha en sån där röd dress med figurer på till mig själv! (:

2 lillasyster:

skriven

mysigt med loppis! stod själv igår och sålde lite småtjaffs! :)



saknar er allihopa.. får komma upp snart <3



och brun ska jag bli som jag vet inte vad ;)



älskar dig så mycket syster <3

3 Emma:

skriven

Superbra med loppisar! Speciellt när man gör såna fynd :) Byxorna och bodysen är ju så fina!

Kommentera här: