1

Vad man missar när man åker bort!

Det är ju som sagt min födelsedag, men jag hade inga planer på att fira den idag då vi ska ha fest lite senare i sommar. Så döm om min förvåning när det ringer i telefonen precis när vi kommit in till Örebro och Svägerskan Fia undrar varflr jag inte hemms, där stod nämligen hon med paket och blommor. Lite snopet! ;)

Inte nog med det, när vi kommer hem talar svärmor om att både Martina och Pappa och Monica varit där. Och så fick jag paket imorse av Stefans faster och mamma. Så firad har jag verkligen blivit! :) Av mamma fick jag ett trädgårdsyatzy (glömde ta kort!) och resten ser ni här nedan.

Fia hade med sig den här snyggingen! :)

Martina lämnade av en ros.

Fia hade även med sig en orkidée till min samling. :)

och lupiner! Och vasen fick jag av Stefans faster.


Inte klokt vad bortskämd jag har blivit idag, med lunch, presenter, tårta, barnvaktoch chansen att umgås med min mor och mina bröder!  

Pappa och Monica lämnade ingen present, för dom ville se min min när jag öppnade paketet! Gissa om jag är nyfiken nu!! :)

Kommentarer:

1 Lollo:

skriven

Grattis i efterskott ! :)

Kommentera här: