0

Krya-på-dej-blomma



Har ni förresten sett vilken vacker blomma jag fick av Svärmorskan när jag kom hem från sjukhuset. ♥ Tänker på det ofta. Vilken tur jag har som fått en sån underbar Svärmor. Man hör många raljera över vilka hemska svärmödrar dom har. Men inte jag inte. Redan väldigt tidigt i min och Stefans relation så började jag umgås med Annika på tu man hand och det har sen fortsatt under alla år. Vi gör allt möjligt ihop. Många filmkvällar har det blivit då vi båda älskar skräckfilmer, biokvällar, shoppingturer och lata-bara-vara-dagar i hemmets lugna vrå. Vi har varit på två semestrar tillsammans och hon ställer så gott som alltid upp om det är ngt hon kan hjälpa till med.

Visst kan man bli irriterad på varann ibland, men det hör ju till i en familj. För det är vi verkligen efter snart tio år tillsammans. Jag har från första början känt mej hemma hos dom. Och det är inget konstigt att umgås utan Stefan (vilket vi allt som oftast gör eftersom han är borta en del). Jag har för all del en väldigt bra svärfar med. Som även han hjälper till när han kan och som älskar att umgås med sina barnbarn och så är han lika löjligt förtjust i saltgurka som jag. Och gillar att kivas. ;) Sånt är alltid kul.

Men svärmor är speciell. Hon står mej väldigt nära och jag hoppas att det alltid får vara så. ♥

Kommentera här: