0

Härliga livsgivande sol!

Fantastiskt härligt att vakna till solsken, känns som att det var ett tag sen, iallafall i kombination med en klarblå himmel.

Jag tänkte passa på att ta en tripp ner till badviken för att kolla hur kallt vattnet är. ;) Och så får vi ju träffa mormorn lite.

Mormor Pussie åkte hem igår och jag sa lite skämtsamt då att nu ska du se att solen och värmen kommer. Typiskt! Vi har suttit vareviga kväll och huttrat under varsin filt med böcker i högsta hugg. Kan tänka mej hur skönt det kommer vara där ikväll om solen får värma hela dagen. Mamma; Jag ska tänka på dej när jag sitter där med Martina och myser ikväll. ;)

Annars har dagen inte så mycket att bjuda på, förutom tjejkväll med Martina och Asynja. Tänkte hyra en bra skräckis, om jag hittar ngn, och så måste vi nog ha lite ost och kex och marmelad till det där glaset vin vi tänkte avnjuta på altanen. ;)

Ha en härlig sommardag nu allesammans!

Kommentera här: