1

Nytt i hallen

 
 
 
 
Jag måste få in mitt bildredigeringsprogram på datan innan jag kan dela med mej av Granparken och Storforsen som vi upplevde i Norrbotten. Och även min 30årsfest och annat kul. Men så länge tänkte jag visa er vad jag pysslat med idag. Eller ja, Jag och jag. Svärfar var visst med på ett hörn också. ;)
 
Strax före normal lunchtid så kom sväronen över och så åkte vi tillsammans ut till Marieberg för att inhandla ett par hyllplan och konsoller till kommande projekt i hemmet, som ni såklart får se resultatet av när jag är klar! Och så åt vi lunch på IKEA, där handlade jag det här skoskåpet. Har tittat på det en massa gånger hemma hos svägerskan Emma och tyckt att det var praktiskt och snyggt. Så efter att jag donat om lite i hallen så kunde jag använda presentkorten jag fick i födelsedagspresent av maken sida och handla det och en matta till soffhörnan. Både skoskåpet och mattan pryder verkligen sin plats!
 
Jag och pappan fixade också (äntligen) med vardagsrumsväggen i helgen, så nu känns hemmet mycket mycket mer hemtrevligt. :)
 
 
 

Kommentarer:

1 emma:

skriven

Se vad bra det blev :) är det sån matta vi har med? Dom är ju så sköna!

Kommentera här: