2

Me ♥ GUNRY

 
 
 
 
Ord är egentligen överflödiga efter bilden. Men eftersom jag älskar att prata (eller hur pappa T;) så måste jag ju bara göra ett litet utlägg om den här fantastiska tvålen. Jag blir lite smått hagalen när jag ska handla tvål. Och oftast kommer jag hem med en sisådär 7-8stycken för att jag har så svårt att välja bara en doft. :)
 
Och så gott dom luktar, varendaste en av dom! Går att få för en tia på Netto eller Rusta el liknande ställen. mmmm luktar så gott att man nästan vill dricka det. ;) Men bara nästan. Nu har vi nyss pumpat slut på Hallondoften och precis påbörjat en flaska Honung/kamomill.
 
Vad har du för favorittvål? Eller är du lika ombytlig som en svensk sommardag? ;)
 
 
 

Kommentarer:

1 Lilian:

skriven

Håller med dig! Dom där doftar underbart och varje gång jag besöker mamma så går jag och tvättar händerna lite för ofta för att få pumpa ut lite väldoftande tvål. Mamma använder nämligen ofta sig av dom där härligheterna :)
Själv brukar jag köpa från the body shop. Svindyrt om man skulle försörja en barnfamilj med det så det är inget jag rekommenderar. Men doftar gott det gör det :)

2 Emma. G:

skriven

Jag gillar också dom tvålarna :)
Har just nu fläder och vanilj. Men mjölk med houng, jordgubb med mjölk är ju inte helt fel heller!

Kommentera här: