0

Kaputt

Igårkväll bröt jag mej loss från hushållets bojor och åkte på en Me&Iträff. Inne i stan hos Svägerskan rebecka. Det var therese som höll i visningen, en del fint fanns det alls. Dock känner jag fortfarande att min Me&Ifas nog gått över. Det blir för mycket pengar att lägga när man har fyra barn. Men jag köpte en tunika+byxor till Liten, med en kanin på. Det är nog till de lite mindre barnen som jag tycker att det passar. Har ju en hel uppsjö medtröjor i strl 98/104 efter Anton. Bara att hoppas att Elias trivs i dom med. :)

På vägen hem stannade jag på Subways och köpte med varsin smörgås hem till mej och Stefan. Måste ju passa på när man är i "närheten". ;) Sen satt vi och torsdagsmysade med dom och chokladbrownies som Rebecka skickat med mej hem. Så goda, med både dumle, nötter och marshmallows på.

Nellan sov gott inatt efter två struliga nätter. Tror det varit hennes hårda mage som spökat. Men inatt vaknade hon bara en gång, fick välling, somnade om. Och vaknade glad imorse. :) Och hungrig. Så det blev äpplegröt med katrinplommons och päronpuré på. Och hon åt med god aptit. Så skönt att se.

Nu väntar lite städning, efter att jag kidnappat Jojos dammsugare, våran la av häromdagen, och tror du vi kom ihåg att köpa med en när vi var till Marieberg? Inte då. Gör ett nytt försök senare idag. :) Vi ska nämligen in till Lek&buslandet. Och då ska vi lämna av Nellan hos Josse på Marieberg. Då kanske vi kommer ihåg det! :)

Kommentera här: