1

Första dagen



Idag börjar jag med nya maten. Det vill säga att jag kommer försöka utesluta så mycket kolhydrater som möjligt. Inget bröd, ingen pasta, inget ris eller potatis. Och inte heller grönsaker som växer under jord. Får se hur jag mår. Hur gallan reagerar och om vågen ger mej bättre siffror.

Till frukost idag blev det fet yoghurt, rysk 17%, med nötter, krossade linfrön och några hallon. Jag vet där finns det lite kolhydrater, men det får vara ok för idag iallafall. Och till det så blev det ett glas vatten och två hårdkokta ägg med aromat på. Imorgon tänkte jag köra på en baconomelett med avocado till. Måste prova mej lite fram.

För att överhuvudtaget få i mej frukosten så väntar jag med att äta ca en till två timmar efter jag gått upp. Jag ahr aldrig kunnat bara gå upp och äta direkt. Då får jag inte i mej något.

Kommentarer:

1 Lilian:

skriven

Lycka till med nya dieten! :) Ska bli kul att följa din väg mot framgång. Kram!

Kommentera här: