3

Babycafét med Nellan

Nu går jag ju på babycafét igen, jag har bara bytt ut Elias mot Nelly. :) Och det är inte bara jag som fortfarande är kvar men har bytt barn. Det har även Therese, Emma och Wenche gjort. Istället för Amanda, Sonja och Spark så är det nu Kevin, Einar och Todd. Lite roligt tycker jag. Att vi är så många som återigen fått årlingar.

Idun myser hos mamma efter babymassagen.

Johanna har lånat Nelly lite under sångstunden. Jag tror dom håller på med "Spring efter vatten". Johanna är en av de tre luringarna som håller i babycafét.

Nellan kollar sin spegelbild, eller försöker äta upp sig själv?!

Todd, som alltså är Sparks lillebror.

Och nu får jag skämmas lite. Det här är Alina, minstingen i gänget. Men jag har glömt mammas namn. *pinsamt*. Alina har i varje fall en liten storebrorsa som heter Algot och som går på dagis med Elias.

Var ju bara tvungen att klämma och känna lite på lilla lilla Alina. ♥

Den här glada tjejen heter Alva och mamma heter Emma. Pjuh, kom ihåg en av mammornas namn iallafall. ;)

Och den lika glada lilla killen här heter minsann Andreas.

Charmtrollet Alva igen. :) Eller linslusen kanske är mer korrekt. ;)



Dom här fötterna tillhör Emmet, du får strax se mer av honom.

Här har vi Emmet, hela Emmet. :) Han som enligt sin famor ser ut som en liten gubbe. Jag tycker mest att han är väldigt söt. Fast det kan ju gubbar vara med förstås. :) Jag tror det var en sån gubbe farmorn tänkte på.

Här har Eva kidnappat Nellan. Eva gick på babycafét förut med sin son Kalle. Men nu är hon med och ser efter oss vilda mammor istället. ;)

Eva och Nellan övar på att gå. Och stå.

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Vilka fina kort du tog!! Och tack så hemskt mycket för att du skickade dom på Alva till mig :)

2 Linnea:

skriven

Kul att få "hänga med" till Babycafét en sväng!

Söta hela bunten!



Vet du om Alda fått sitt syskon ännu? Eller var det i December bebisen skulle komma?

Träffade Alda och Aldas Mamma (minns inte vad hon heter) på Maxi i Kumla då berättade Mamman att det skulle komma ett syskon..

3 Therese:

skriven

Vilka underbara bilder! Riktigt söta små godingar :)

Kommentera här: