0

I säng med er!

Idag fick bli en mellandag. Nu har vi farit och flöngt hela veckan mest. Blev en sväng idag med, in till Örebro, vilket jag skrev om förut. men i övrigt en helt vanlig hemmadag. Med lite data och tv och spring i trädgården, lite lek med en grannflicka och så har vi lagat kvällsmat (till lunch åt jag och Anton rester från gårdagens försök till att göra Emmas goda pastasås). Efter det fick barnen busa av sig lite. Elias la sig strax efter sju. En stund innan åtta ville Wilma lägga sig och Anton satt och tittade på Avengers till klockan strax skulle slå nio. Nellan somnade strax innan dess. Och Jimmy schasade jag i säng vid tiotaget. Bara jag kvar med andra ord. Ska nog ta en dusch först tror jag.

Imorgon kommer finaste maken hem och byter kläder innan han fortsätter ner till Gbg för Iron Maidenkonserten. Sen blir det kalas hela lördagen nästan och sen Metallica på söndagen. Späckat med andra ord. Men vad gör väl det i goda vänners lag! Sen fortsätter måndagen med en tripp till Vingåker mest troligt. En träff med Fia.B på onsdag, bad dom dagar vädret tillåter och så tänkte jag ta med mig maken på bio en eftermiddag/kväll. Så går hela veckan alla dagar och år... och man försöker hänga med. 

Kommentera här: