2

REAShopping





Igår efter att Jimmy kommit hem från jobbet så styrde vi kosan mot Marieberg allesammans. Väl där så blev Ida och jag REAtokiga och flög runt mellan klädställningarna och drog och vred och vände. :) Kanske inte riktigt så illa, men det var skönt att strosa runt och se om man kunde hitta ngt av intresse.

Efter en stund dök även bror, becka och Angeli upp. Och vi fortsatte shoppa i maklig takt. Jimmy fixade nya glasögon och så åt vi kvällsmat tillsammans. Vi stannade hel kvällen och åkte inte hem förrän vi nästintill blev utkastade. Dock var det aningens stressat stundtals då Elias och Wilma tyckte att det var ganska långtråkigt emellanåt. Så när vi åkte hemåt bestämde vi oss för att åka ut idag på fm medan dom var på dagis.

Så nu har mamman lite nytt i garderoben, och pappan med. :) Jag köpte 5par leggings i olika färger och kvalité, fyra tunikor, två trekvartärmströjor, en kofta, ögonbrynsfärg och lite underkläder. Allt för den nätta summan av en lusentapp! :) Dock hade jag lite presentkort och bonuscheckar, så jag slapp betala en del själv. :)

Vi avslutade dagens shopping med mat på McDonalds, att jag aldrig lär mej att det inte är speciellt gott. Önskar att vi istället tagit ngt av de andra matställena, men man kanske lär sig det med någon gång. ;)

Kommentarer:

1 sofia:

skriven

Kul att du fyndat en massa! Vi måste ta en runda snart. Kram vännen

2 Linnea:

skriven

Jag såg dig allt ;) Men vi hade tröttnat på Marieberg och var på utgång då och du var långt inne i en affär så hejade aldrig..

Kommentera här: