1

Kusinövernattning



Igår så var
Stefan ute och jagade med Rikard och på vägen hem stannade han till hos Rikard för en kopp kaffe. Då talade Cornelia om att hon ville leka med Wilma, så Stefan tog med henne hem. Väl här frågade jag om hon ville sova över hos oss. och det ville hon. Så efter att vi umgåtts med Rikard och benjamin hela eftermiddagen/kvällen och fyllt dom med pizza så skickade vi hem dom så vi kunde leka själva. :) När vi kom till nattingen gick allt till en början bra. Hon och Wilma skulle sova brevid varann och det fick dom. Cornelia fick välja bok och sen kramades vi och sa godnatt. Efter en stund kom Cornelia ner i trappan, med dom andra, det skulle kissas och drickas och allt möjligt, när jag sen skulle natta dom igen så gick det inte lika lätt.

Cornelia ville gärna ha en lampa tänd eftersom hon inte såg något. När vi ordnat det så ville hon till mamma. ♥ Vi pratade lite om att mamma sov och att vi skulle åka till henne imorgon. Men det var fortfarande inte helt bra så vi satt och kramades en stund, sen fick Cornelia följa med mig ner i fåtöljen. Efter ett par minuter sov hon i min famn. ♥ Jag satt så med henne en stund tills jag hörde att dom andra somnade. Under tiden bäddade Stefan iordning soffan däruppe och vände den mot väggen, märkte nämligen att Cornelia, precis som Wilma, blir väldigt varm när hon somnar. Så jag tänkte att två små varma kroppar brevid varandra kan nog ställa till en del trassel. :) Hon vaknade aldrig till när jag la upp henne och sov hela natten lång, ända till halvtio nästa morgon. Sist av alla kom hon ner sömndrucken men på bra humör. :)

Efter att vi ätit frukost så sprang Wilma och Cornelia upp på övervåningen och valde kläder, det blev tröja, kjol och strumpbyxor, sen satte vi på oss ytterkläder och så for vi till Willys. Tjejorna fick varsin liten vagn som dom sen sprang omkring med. Cornelia fick plocka lite fredagsmysgodis i egen påse, och när vi handlat klart så  fick dom använda tiorna i varsin automat, C tog en Hello Kittysak och Wilma en Puppypryl. Därefter skjutsade vi hem kusinvitamin. 

Allt gick jättebra och vi har henne gärna över natten igen, om mamma och pappa törs låna ut henne! ;)  

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

vad sött! Ser riktigt gosigt o mysigt ut<3

Kommentera här: