1

Vetelängder och annat gott

Idag har vi varit i Kilsmo och busat hela långa dagen. Som vanligt fick vi gott att äta och som bonus blev det vetelängdsbak också. Kul att lära sig av någon som gör sånt här så bra. Och hon fick det att se mycket enkelt ut! T.om så jag kunde trolla ihop två stycken. :) Vi hann också med att diskutera lite runt Wilmas födelsedagstårta. Det kommer bli en höjdare! Och så blev det tre omgångar yatzy, gissa vem som vann alla tre...

Barnen har stojat på, idag var det lite osämja mellan Theo och Elias, Theo ville inte gärna att Elias skulle ha hans saker och Elias blev arg som ett bi. :) Sånt är livet, man kan inte vara bästa vänner jämt. Och när kvällen kommer är det mesta redan bortglömt.

Tack för idag Jojo. Ser fram emot nästa veckas pepparkaksbak! :)
Och du den här gången kom jag ihåg det hela vägen hem: Han vaknade kvart över imorse! ;)












Det här är Wilmas bebis, hon heter Manda.

Fyra ungar kan på lika många timmar uträtta storverk. :)

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Jag bad Fredrik plocka ihop sakerna i Theos rum, jag fick till svar: Seriöst, jag hämtar snö skyffeln. ;)

-Han fick inte göra det hehe ;)



Ja, de där längderna smög sig iväg o blev ormar..De blev för gödda helt enkelt. =)

Tack för supergoda lussebullar o trevligt sällskap som vanligt. Vilken tur att man har "muljust" hemma till =))

kram

Kommentera här: