2

Till mammakroppen

Det finns inte så himla mycket roliga byxor att köpa i mammamodell nu, jag investerade i ett par jeans och ett par Cargobyxor, sen var det liksom inte så mycket mer. Tur då att man kan ha treggings och leggings och allt vad det heter fortfarande. :) Så jag beslöt mej för att köpa några nya att slita lite på under vintern, funkar ju dessutom super att ha under pappans stora braiga termobrallor. Som passar mammamagen perfekt. Och om dom i värsta fall blir trånga att knäppa så har dom hängslen! Kan det bli bättre. ;)

Ja, det kan det faktiskt. Iom att jag kan köpa leggings i vanlig storlek så kan jag fortsätta använda dom även efter graviditeten! Är ju dessutom väldigt skönt att använda efteråt, när man kanske inte är riktigt redo för dom gamla vanliga jeansen! ;) Det är ju bara några enstaka avundsvärda som kan hoppa upp direkt från förlossningssängen och i sina jeans, jag är inte en av dom. Tyvärr. :)


Dom vita var lite av ett impulsköp, kanske mest tänkt till våren sen... men dom kostade bara 79kr.

Såna här hade Jojo på sig i måndags och dom var så snygga på! Hoppas det är ok att jag apar efter snygging! ;)



Slank med en kofta som var på rea med, den såg så himla skön ut! :)



Kommentarer:

1 jojo:

skriven

"apa" på du bara hur mycket du vill heheh ;)

-De är sköna iaf, ha en liite tjockare linning..säger man så?...Tjockare risår runt midjan, än de flesta leggings man köper. jag tycker det känns lite ovant först, men man vänjer ju sig.

en sån där kofta har mia i två olika färger också..de är snygga!!

kram

2 mor:

skriven

kanske kan jag ärva dom sen

Kommentera här: