4

Hur svårt kan det vara?

Jag tycker det är skitsvårt att hitta snygga bra koftor i skönt material. Jag beställde ju en från H&M för ett tag sen, (se här)tillsammans med några byxor. Hämtade ut paketet idag, men koftan var inte alls bra! För det första så var den glittrig! Det syntes inte alls på bilden, sen var den stickig, vilket innebär att jag aldrig skulle använda den. Så den får åka tillbaks, tillsammans med dom svarta och dom vita treggingsen, som av ngn anledning var mindre än dom andra två. Dom gråa och dom blåa treggingsen satt dock jättebra! En lite högre modell som passar tjockismagen bra! :) Och som jag tror kommer vara väldigt sköna även efteråt.

Jag har nu beställt tre andra koftor, alla på rea! Hoppas så att iallafall en av dóm ska vara bra. Är ju så himla skönt med en lagom kofta att trä på sig när det känns lite kyligt. Hittade även två tunikor som ska provas. Inte riktigt såna jag brukar köpa, men man måste våga testa lite nytt ibland. och jag tror det kan bli riktigt fint ihop med ett par leggings/treggings. 

     

    

Kommentarer:

1 Lollo:

skriven

Är du i närheten idag så är det bara att du kommer förbi! Jag är hos mamma tills imorgon!

2 Lollo:

skriven

Vi ska iväg en stund nu...

Men jag ställer ut ställningen vid porten (den porten som är mittemot Linneas hus) ifall du har vägarna förbi :)

Mamma bor mittemot Linnéa, där banken låg förr.



Kram från Lollo

3 jojo:

skriven

det var snygga plagg...fastnade speciellt för den gråa koftan...mysig i snygg ser den ut :)

4 Lollo:

skriven

Hej! :)



Vakna är vi då, men vet inte om vi kommer att vara hemma...

Men jag ställer ut ställningen vid Lyktan på trappan så är det bara att Du tar den :)



Kram från Lollo

Kommentera här: