1

Lite sjuk

Ibland blir det inte som man planerat. skulle ju ha åkt till Jojo, men när jag hämtade Wilman på dagis så upptäckte jag att hon hade feber. Förstod att ngt var på G när dom sa att hon inte velat äta, och att hon varit så trött att hon somnat. Har inte hänt på väldigt länge på dagis.- och när jag tog tempen där, för att veta hur jag skulle göra så gick den raskt upp till 38,5, då tog jag bort den och vi åkte hemåt.

Anton blev ganska ledsen, för först blev det inställt med farmor, och då hann jag ju tala om att vi skulle till Jojo, och sen fick jag tala om att vi BARA skulle åka hem. Som tur var hade jag ett paket som väntade på barnen hemma, med två böcker och en djungelgrotta! Puh, där sitter både Anton och Wilma och leker nu. Ibland har man tur. Sen var det en bok om en mullvad och en bok om Lotta På bråkmakargatn, där det tydligen var med en film ockås. Allt för 104kr. Helt ok.

Då ska man sotera tvätten då.... Hade vart ganska mycket roligare att sitta hos Jojo och sniffa på Jeppe dock... Men vad är väl en bal på slottet...

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

Ja, vi får boka om Sofia.

Hoppas Wilma mår bättre, tråkigt med feber!



Ja, jag satt där ute i telefonkö med försäkringskassan när du ringde, och där kan man få vänta ihjäl sig. nr hundraåttioelva typ...

Jag hade mobilen inne...



Kan du nästa onsdag?

Kommentera här: