0

23-Det här saknar jag

Jag saknar min gammelfarmor så det gör ont ibland. Jag vill att hon ska få se hur bra vi har det idag. Att allt ordanr sig till slut. Jag hoppas och tror att hon kan det, vart hon nu är.

Jag saknar en diskmaskin. Men det ska ordnas efter jul, det blir julklappen till mej och stefan. :) Romantiskt va? Men i förlängningen kanske det blir det, för om vi slipper stå och slava med disken så blir det mer utrymme för romantiken. ;)

Jag saknar en hörnsoffa! Speciellt nu när vi möblerat om inför julen för att få lite mer pålats och man ser hur bra det skulle göra sig med en i vårt vardagsrum. men det kommer det också vad tiden lider. Den som väntar på ngt gott...

Jag saknar ett fast arbete. Hade varit otroligt skönt att veta vad man ska göra efter nästa mammaledighet. men om allt går som jag vill, så är det inte långt borta då...

Annars saknar jag nästan ingenting. Inget som jag inte klarar mej utan i varje fall.

Kommentera här: