4

Bröllop

Imorgon ska jag starta vid åtta för att så småningom gå på Bröllop utanför Uddevalla, det är en av mina äldsta vänner, Anna, som ska gifta sig. Äntligen. Med sin Torbjörn. Ska bli så kul. Även om själva resan blir lite halvtrist då jag åker själv. Men men, stereo med bra musik så ska nog det gå också. :)

Jag ska sen sova kvar hos brud och brudgum för att sen åka hem på söndagen. Jag vet, jag kraschar deras bröllopsnatt, men jag är faktiskt inte ensam om det. Vi är två som ska sova kvar! :)

Ha en skön helg. återkommer med bilder och text på söndagkväll.

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

den där bröllopsnatten, det måste vara myt!

-Man är ju så trött så man slocknar ju på direkten, förstår inte hur de som hinner med romantik gör hahah den natten!! =D



kram

2 Linnea:

skriven

Sv: Tack för hjälpen! Ska kolla på den kameran låter mycket intressant!

3 Magda:

skriven

Nu saknar jag ditt bloggande! :)

4 jojo:

skriven

Jo, angående fredag..Vill ni att fredrik ska komma dit o hjälpa för då gör han det. han är ju ledig då!

är det något du behöver hjälp med i veckan annars eller den dagen för då kan jag ju också hjälpa till..Så säg till vad det än är, lite stark är man eller om du vill att jag fixar nått o äta till alla. om du känner dig dålig, el trött!

Det är ju bara att mamma tar theo o jeppe en stund =)

kram

Kommentera här: