2

Inget roligt alls.

Sitter och har lite långtråkig, barnen leker mamma pappa barn och just för tillfället är dom ute på en promenad. Till soptippen! Med blöjpåsen. :) Är så mysigt att bara sitta och lyssna på leken och allt dom tar sig för. Elias han sover han, vart lite trött. Lika bra att man får ta en tupplur då.

Jag tror min vädjan igårkväll hjälpte lite, för klockan var faktiskt tio i sju när han slog upp sina blå imorse. Jag provade då att g en flaska välling för att kanske kanske få sova en stund till, men när flaskan var slut ville han upp! Jag tog då med honom in till min säng, och då la han sig ner på mej och bara myste. Wilman var också med. Helt ok sätt att börja dagen på.

Stefan är på väg hem nu. Blir en skithelg faktiskt. Han kommer åka upp till Stockholm redan söndagmorgon. Känns inte så kul. Speciellt inte med tanke på att helgen redan är fullbokad. Idag är det cirkus, imorgon kalas och på söndag familjegudstjänst. Så det blir inte mycket mystid alls. :( Alltså missförstå mej rätt, allt vi ska göra är kul. MEN så trist bara när det är så uppbokat när han är hemma så kort tid. Vi får helt enkelt försöka göra det bästa utav det.

Dags att börja med maten, idag blir det isterbandslåda, och så tror jaga tt vi gör kycklingrullar till kvällen.

Kommentarer:

1 jojo:

skriven

tråkigt att helgen blir så kort, förstår att det inte är roligt!

Hoppas cirkusen var bra o att dagen idag blir bra också =)

2 Linnéa:

skriven

Blev ni lika besvikena på Cirkusen som mina svärföräldrar och Tonyes brors barn Carl?.. Det var ju så lite djur tyckte Carl..

Kommentera här: