0

Hjorthägnet

Eftermiddagen blev inte riktigt som jag planerat eftersom svägerska Fia skickade mail och frågade om vi ville komma och äta nybakade bullar. Vilket jag naturligtvis inte kunde säga nej till. :) Innan vi fick fika blev det dock en promenad runt halva närke, eller "ullevirundan" som hon kallar den. Promenaden gick förbi ett stort hjorthägn där jag fick tillfälle att fota lite. Anton var inte så imponerad som vi nog trodde att han skulle bli dock. Med på promenaden var "Den där bästa Gunilla" som Anton kallar henne, Fias mamma. Även svärmor och en granne till Gunilla var med. Och så var det två hundar. Fanny och Bella.

Farmor/svärmor och två av tre barn.

Fia övningskörde, Gunilla och grannen Marie.







Bella och pinnen

Fanny ger sig in i leken, Trots att hon (enligt Gunilla) inte brukar bry sig om pinnar.



Riktiga parhästar!




efter promenad och fika fick vi också kvällsmat! I form av korvstroganoff. Vilken lyx! Alltså hade jag bara kvar att natta barnen när vi kom hem. Och behöver jag ens säga att dom somnade utan så mycket som en suck. Inte så konstigt med både dagis och en hel eftermiddag ute!

Kommentera här: