0

Damaged gods

Min tå gör såå ont! Och den är så blå. Vart en riktig smäll förut. Jag skulle försöka skynda mje från datorn ut till köket, eftersom min mobil ringde. Och på vägen lyckades ja få in tårna under skohyllan i hallen. Opsydaisy vad ont det gjorde. Mina barn vart smått chockade av harangen som flög ur mej! Men ibland kan man inte behärska sig. Nu har iaf den mittersta tån blivit blå och gör som sagt helvetiskt ont!
Ska be maken ta ett kort så ska ni få se!

Var nere hos pappa T och fick tårta!! Han fick än så länge "bara ett kort", men det innefattade en timmas bowling och valfri biofilm. Antar att det kanske blir "män som hatar kvinnor" Vet att han vill se den iaf. Hade också gjort en sockerkaka. Är en jäkel på det, bara så att ni vet. :)
Fick göra en som vi kunde ha här hemma med, då Stefan tyckte att det var lite taskigt att göra en och ta med sig hemifrån. :) Så den kalasade han på medan jag var borta.
Fick ett te från tyskland med, med mangosmak, provsmakade det till tårtan, smakade bra, tack för det!
Och Goffeykatten hade kommit springandes så fort dom kom hem. *fnys* Typiskt kattbeteende.

Kram


 

Kommentera här: