0

5minuter kvar.....

Tills pastan är klar till tonfiskssalladen som vi ska äta ikväll, sen måste jag bara vänta på att Stefan kommer hem från hjortletandet med. :) Men solen har juh gått ner nu så har han inte skjutit så borde han dyka upp snart! Var visst sista chansen idag. Sen dröjer det ett tag tills han får jaga hjort igen.

Anton och Wilma ska få mannagrynsgröt med hallon/björnbärnssylt till. Mkt gott det med, om Stefan dröjer, så kanske det slinker ner lite hos mej med. :)

Sen ska jag ner till pappa T en stund och gratta lite. Erbjöd dom kvällsmat men dom var trötta efter resan. jmmmmmmmmmmmmmjjvfgggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggbb (inlägg av ngn av barnen medan jag gick ut till pastan)

Så sista deltävlingen ikväll, vet inte ens om vi kommer att titta på den. Känns som att det kvittar. Räcker med att se finalen sen. Har hyrt en film, "eagle eye" tror jag att den hette. Har inte så stora förhoppningar, men den kanske överraskar.

Tittade på "max Payne" igår, men jag fick så himlans ont i ryggen bara sådär att jag inte kunde sitta eller ligga ner, tog en dusch i förhoppningen att det kunde vara spänning. Men det hjälpte ingenting. Fick sova halvsittandes med en vetekudde under ryggen sen. Inget kul alls. Usch hoppas att det inte tänker fortsätta så.

Kram

Kommentera här: