1

Många barn var det.

Vart en hel del skoj och bus när vi samlades hos Josse, och en mycket god lunch. Josses kasslergratäng och sallad till. Så gott, tack så hemskt mycket för det! Synd på pajen bara... :) Men jag får väl skylla mej själv när jag inte gjort paj till dig.
Vi åkte hemåt vid fyrataget, stannade till hos Fia och Ante för att lämna en bilbarnstol. sen bara det av hemåt för gröt och smörgås, fick bli det eftersom klockan drog iväg. Men barnen älskar ju det så dom var nöjda. Mamman med, fast hon fick sitta med tutten i vädret hela måltiden igenom. Hellre det dock än att Elias ska ha bröstet fler gånger under natten.

Efter att Josses svägerska Sandra med barn åkt hem så gick vi ut och plockade lite äpplen, Tindra och Anton passade också på att klättra lite i träd.

Tindra äter Bläpple, som Wilman kallar det. :)


     

   

 
Anton fastnade litegrann. :)
 

Kommentarer:

1 Magda:

skriven

Tyvärr så måste jag erkänna att jag tycker att potatisbullar är GRYMT äckligt. :) Men barnen och mannen brukar gilla det, så det blir att äta det emellanåt. Och jag köper också FELIX. Kan man göra egna?! :)

Potatispannkaka gör jag helt enkelt så att jag gör en vanlig ugnspannkaka fast med riven potatis i smeten. Och ibland baconbitar också. Gott till lingonsylt och lite smör!

Kommentera här: