2

Nya bågarna

Japps, dom var lika fina fortfarande. Har inte ångrat mej än iaf. Men jag vill försöka fixa solglasögon med så fort som möjligt. Skulle vara så skönt att ha, speciellt när man kör bil. Så det blir nog att göra med skattepengarna med. Hua mkt man vill göra, tänk om vi inte får igenom allt. *livrädd*

Så här ser dom ut iaf;

Bjussar på lite grann av sovrummet med,
 märk väl den obäddade sängen! :)



Titta i glasögat, mitt ansikte blir smalare jämfört med utanför liksom.
Förstår ni? Klockrent va. Så kul.





Nå, vad tycks? Ser det ok ut eller ska jag byta genast? 
Som om jag skulle bara för att ngn annan inte gillar! ;)

Återstår att se vilka som används mest, jag tippar på dom svarta, men det kan juh ändra sig!

Har precis lagt barnen, för en stund sen fick Anton tag i tuschpennor, genom att klättra upp på spisen och plocka fram dom ur fläktskåpet. Sen målade han sig själv röd från topp till tå, Wilma vart röd med inslag av gult. Såå fint. Var för arg för att ta kort idag, imorgon kanske jag ser det lite komiska i det hela. Återstår att se... Sa jag att dom var nybadade?

Kram

Kommentarer:

1 JOJO:

skriven

Passar skitbra i glasögonen, snygga var dom!!



2 Fia:

skriven

Riktigt bra val!!. men personligen gillade jag de svarta bäst, men tyckte du passade i båda två =)!!

Kommentera här: